czwartek, 9 listopada 2017

Eksplozje pod skalpelem wydawnictwa!

Uwaga, uwaga, mam komunikat!
Dzisiaj niespodziewanie niczym samobójca skaczący z gdańskiego falowca spadł na mnie zaszczyt podpisania umowy wydawniczej. Książka nawiązywać będzie bezpośrednio do prowadzonego przeze mnie bloga! Będzie brudna i ostra jak górnik po szychcie, i ociekająca nietuzinkowym humorem. Tak jak kobieta zaniedbuje depilację nóg na zimę tak ja przez działania z nią związane ostatnio zaniedbałem bloga. Przepraszam Was za to serdecznie (poszukiwania wydawcy, który nie boi się rzeźników z Wejherowa Śmiechowa zajęły mi trochę czasu).Teraz jednak gdy pozamykałem ten projekt obiecuję poprawę z częstotliwością wpisów. 

Pozycja będzie opatrzona wszystko mówiącym tytułem "Eksplozje Króla Kaszub". 
Nie martwcie się ! Głównym źródłem jej dystrybucji będzie e-book. Dbam o polskie lasy bardziej niż nie jeden minister środowiska, no i przede wszystkim też o wasze finanse. Znam realia. Wiem, że 500 plus nie wystarczy na wszystko. Cena będzie bardzo kaszubska czyli jednym słowem przystępna- nie większa niż wydajemy teraz na dwie kostki masła czy na 0,5 litra wódki uznanej marki Parkowa (za którą nie dają naklejek na Świeżaki. To skandal!).

Dzięki takiej marketingowej strategii unikniecie dylematu humor czy jedzenie. 
W czasach Tindera, Tidala i Netfixa tak po prostu trzeba! 
Trzeba być sobą jak nasi wschodni sąsiedzi: It`s our life!



Ta realistyczna satyra (dla wszystkich 18+) osadzona w Polsce zaraz po transformacji ustrojowej będzie dotykała tematów:
(korporacja,erotyka, Ciechocinek, mój pobyt w więzieniu w Sztumie, chuliganka na terenie Pomorza, transport drogowy i wiele innych.Wszystko przedstawione bez tabu i laurek).
Tymczasem razem z wydawnictwem szukamy patronów medialnych, aby jak najszerzej rozpropagować historię Bruno Banino. 
Bądźcie czujni, dobry humor i literacka kokaina gwarantowana!
Przekazujcie info rodzinie i przyjaciołom. Będzie się działo! Auf!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz