czwartek, 16 listopada 2017

Kanapkowy kasting

Witômë przyjaciele!

Poszukujemy odważnej kobiety, która użyczy twarzy na okładkę Eksplozji Króla Kaszub. Proszę liczyć się jednak z tym, że zaczniesz być bardziej rozpoznawalna niż Sara z "Rolnik Szuka Żony".
Zdjęcia w bikini prosze przesyłać wiadomością priv na facebook.

https://www.facebook.com/BrunoBanino

Wymagania: zgodnie z poniższym fragmentem. Wcale nie trzeba mieć trzech lat doświadczenia w patologii.
Mikołajki coraz bliżej! A przed nimi premiera.

"Nigdy nie podobały mi się kobiety z pierwszych stron gazet. Ja z pewnością też nie znajdowałem się w orbicie ich erotycznych zainteresowań. Lubiłem zwykłe, proste kobiety, chowające swoje troski i problemy dnia codziennego za pełnym wigoru uśmiechem. Tereska z warzywniaka, krnąbrna Renatka z mięsnego czy przygłucha grubaska Agnieszka z cukierni. Z tą ostatnią wiąże się dosyć ciekawa eksplozja, która zbiega się z doświadczeniem życiowym przekazanym mi przez alfonsa z Elbląga."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz